Ereğli Akçakoca

Detaylı Bilgi

Siz değerli misafirlerimizi belirtilen buluşma noktalarımızdan aldıktan sonra  araçta vereceğimiz kahvaltı paketi ve araç içi ikramlarımız eşliğinde ilk durağımız olan Akçakoca'ya gidiyoruz. Akçakoca'da ilk olarak astım hastalıklarına iyi gelen Fakıllı Mağarasını geziyoruz. Daha sonra doğası ve yeşilliği ile büyüleyici Aktaş Şelalesinde fotoğraf molası veriyoruz.Selçuklulardan kalma tarihi hamam ve cami kalıntılarının bulunduğu dere kenarındaki Cumayanı ören yerini geziyoruz. Tarih ve doğayı bir arada yaşayabileceğiniz bir yer, aynı zamanda Akçakoca'nın mavi bayraklı plajı olan Akçakoca Ceneviz Kalesi ve Mesire Alanı'nı görüyoruz. Daha sonra 93 harbi sırasında Akçakoca'ya göçen Hemşinlilerin yerleştiği Armutlu Köyü'ne ( Hemişn Köyü) varıyoruz. Hemşin Köyü'nü gördükten sonra mitolojik efsaneye konu olmuş Herkül'ün ( Herakles ) 12 görevinden biri olan 3 başlı Kerberos'u yer yüzüne çıkarttığı yer olan Cehennemağzı Mağaralarını geziyoruz. 1. Dünya Savaşında vatanseverler tarafından kaçırılıp düşmana verilmeyen Alemdar gemisini geziyoruz. Birçok festivale ev sahipliği yapan Akçakoca'da serbest verip turumuzu sonlandırıyoruz. Bir başka SSCTUR organizasyonda görüşmek üzere siz değerli misafirlerimize veda ediyoruz.

Bize Ulaşın

Telefon

05347988282

Adres

Osmanlı Cad. No:33/D Balgat Çankaya / Ankara
Kredi Kartına Taskit İmkanı

Copyright ©2018 Tüm Hakları Saklıdır.